(12-28-2022, 08:56 AM)Hilde Wrote: Goedemorgen allemaal,
Wat een opluchting dat iedereen de nacht goed is doorgekomen!!
Maar Daphne hoe is het met jou? Die verscheurde posters....er zijn toch mensen (of moet ik dieren zeggen....) niet blij met jou op de positie als burgermeester. Ik hoop dat je stalen zenuwen hebt!! Laat je niet gek maken door dit soort drijgementen.
Ik ga dit ieder geval goed in de gaten houden vandaag en ben er als de kippen bij als er ergens wat interessants gebeurt vandaag.
En Tom?? Waren het alleen de biertjes die goed smaakte?? Of hmm... ik vraag me af... zouden Marijke of Tom niet in hun eigen bed geslapen hebben?? Wel slim om zo aan de weerwolven te ontsnappen. Maar jullie waren waarschijnlijk toch als laatst nog wakker....hebben jullie iets gezien?
Niks gezien of gehoord werdt met een pijnlijk hoofd wakker naast mijn bed.
(12-28-2022, 10:31 AM)Roxan Wrote: Goedemorgen allemaal,
Jeetje, gelijk een aanval op onze burgermeester. Wat goed dat je het wonderwel hebt overleefd Daph! We zijn nog compleet! Uiteraard komen we je helpen met je huis weer netjes maken. En laat je absoluut niet gek maken. Je bent goed bezig als je een aanval als deze overleefd.
Zijn er nog andere mensen iets opgevallen? Marijke en Tom waren misschien wel als laatst wakker maar waarschijnlijk zo lam als een hert. Tom had z’n geweren ook niet bij zich zeker?
Ook 2 andere huisjes blijven alsmaar gesloten. Ik heb daar nog geen beweging gezien. Misschien kunnen Max en Thias zich ook naar het dorpsplein begeven en bijzonderheden delen.
Ik was inderdaad zo lam als een hert. Gelukkig had ik vannacht een engeltje op mijn schouder en ben ik naast mijn bed beland en niet tegen een boom.