12-28-2022, 03:53 PM
(12-28-2022, 03:33 PM)Linda Wrote: Ik zie het nu ook Jeroen.. dat is inderdaad wel een beetje gek. Is er niet opgelet of is dit een rare tactiek om een wolf als burgemeester te krijgen?
Nu zijn mij wel meer dingen opgevallen of misschien word ik achterdochtig, maar...
- Jaap stemt op Gitta die zich niet verkiesbaar heeft gesteld.
- Lilian is tegen de traditionele brandstapel. Als je niets te verbergen hebt, dan heb je ook geen brandstapel te vrezen, maar wellicht is zij op zoek naar een meer humane vorm van executie.
- Marijke en Jaap hebben zich wel snel bij Tom gevoegd, dit lijkt in mijn optiek vooraf afgesproken werk om op diverse tijden aan te komen, maar ik kan er ook naast zitten.
- Tom was "onderweg naar huis niet meer in staat om goed op te letten", dit zou je op 2 manieren kunnen interpreteren.
- Burgemeester Daphne zat wel wonderbaarlijk rustig te ontbijten na de aanval. Óf mevrouw heeft ballen van staal óf dit was een afleidingsmanoeuvre door haarzelf om niet als verdachte aangemerkt te worden.
- Sinds er 4 nieuwe gezichten in het dorp zijn (Rebecca, Lillian, Marijke en ikzelf) zijn er (blijkbaar alweer) problemen met weerwolven. Stom toeval? In mijn geval zeker wel, als ik dit tevoren had geweten, was ik hier nooit naartoe gekomen...
-Max en Thias hebben lang niets van zich laten horen of zien, maar het kan ook zijn dat zij nog aan het uitkateren waren van de kerstdagen.
Misschien word ik wel achterdochtig, maar het zet mij wel aan het denken...