12-30-2022, 04:35 PM
(12-30-2022, 02:36 PM)Nancy Wrote: Daphne, Hilde, Jeroen, Jort, Luuk, Marissa, Mijntje, Thom stemmen al twee dagen op dezelfde mensen voor het Kampvuur, maar ook Linda, Monique en Roxan stemmen al twee avonden op dezelfde mensen. Waren dit bewuste groepjes of ruik in wolven vertrouwen.
Als er drie wolven in het spel zijn dan weet ik het denk ik wel....
Wel verdacht dat dan juist Monique erover begint dat ik stil ben terwijl ik elke dag in het dorp communiceer met de mensen die vorig jaar mij verkozen hadden. hmmmmmm...
Het kliekje van Thom, Marijke, Marissa stemmen gelijk dus hun hebben mijn vertrouwen, met daarmee natuurlijk ook onze dappere burgemeester Daphne die de wolvenaanvallen tot nu toe goed tot maar 1 heeft weten te beperken.
Meest ben ik nog wel benieuwd naar Lilian en Marijke die gisteren niet hebben gestemd voor de trial by fire; Beschermen ze iemand of was het gewoon een kwestie van vergeten?
Rip Liesbeth en Jaap. Jullie hebben dit niet verdiend!
Extra gebedjes voor Liesbeth, sinds we dit makkelijk hadden kunnen voorkomen
Ik snap dat je benieuwd bent! Om eerlijk te zijn vierde ik gister avond een verlate derde kerstdag met mijn vriend (Boris), hierdoor was ik totaal de tijd vergeten en was ik te laat met stemmen.... ??