(12-29-2022, 04:58 PM)Jeroen Wrote: Goedemiddag allen!
Ondanks alle drukte heb ik toch nog het een en ander op een rijtje kunnen zetten.
Helaas brengt het meer vragen dan antwoorden...
- Niemand vermoord vannacht, bijzonder voor weerwolven om niemand aan te vallen of te vermoorden.
- Weerwolven in buitenwijken, lijken bang voor Daphne, hoe kan dit?
- Hilde praat over besmette burgers, waarmee zijn zij dan besmet en hoe komt zij aan die info?
- Hilde heeft oliebollenkraam, jeej!
- Daphne had het gevoel vannacht niet alleen te zijn, maar wie of wat was daar dan?
- Daphne schijnt iets van een aura of beschermeling of iets dergelijks te hebben, hoe zit dit?
- Daphne schijnt volgens de journalist wel erg vaak bij de smid te komen, wie is die smid en wat is er zo bijzonder daar?
- Marijke houd wel van een drankje en een pleziertje.
- Marijke sluipt volgens de journalist elke ochtend uit een ander huisje, wat doet zij daar en waarom sluipt zij weg?
- Marijke vertoont wel wat vreemd gedrag, begint zij niet goed bij haar paasei te worden?
- Tom leest de bijbel!?
- Tom toont ineens interesse in Mijntje, wat is hier gaande?
- Roxan heeft wel lekker geslapen, maar wat was er een beetje krap?
- Linda praat over 3 (bescherm)engelen.
- Wie is die journalist en is geeft deze wel betrouwbare informatie?
- Er mij valt er trouwens wel iets op: Jaap en gitta lijken samen wat te ondernemen. Eerst stemt Jaap als enigste op (niet verkiesbaar gestelde) Gitta en bij de eerste lynch hebben Jaap en Gitta als enigste op Nancy gestemd. Dat vind ik persoonlijk wel erg toevallig...
Dit is alles wat ik heb kunnen constateren, ik hoop dat jullie deze lijst kunnen aanvullen of verduidelijken.
Ondanks dat deze samenvatting met de grootste zorgvuldigheid is samengesteld, aanvaard ik geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden, vergissingen, zet- of drukfouten.
Nou dit paasei gaat vanavond weer naar de taverna voor een stoelendans ♪♫