12-29-2022, 01:14 PM
Wat fijn dat we nog met zijn allen zijn, maar het voelt wel alsof er iets gaande is. En dan bedoel ik niet alleen met harige schepsels, maar ook met Tom en Marijke. Er leek iets in de lucht te hangen (all you need is love kerstspecial moeten we bijna weer jaar op wachten, dus mijn hoop was groot), maar nu ontwijken ze vragen over vannacht, toont Tom plotseling interesse in Mijntje en leest hij de bijbel??
Ik vertrouw wel een beetje op jou Tom met de wapens, blijf je wel gefocust? Hebben we genoeg zwaarden, pijl en boogen, geweren en geen idee wat verder helpt tegen weerwolven, want het voelt nu een beetje als een stilte voor de storm? Genieten van deze (tijdelijke) rust met een oliebol is dan sowieso wel een goed idee!
Ik vertrouw wel een beetje op jou Tom met de wapens, blijf je wel gefocust? Hebben we genoeg zwaarden, pijl en boogen, geweren en geen idee wat verder helpt tegen weerwolven, want het voelt nu een beetje als een stilte voor de storm? Genieten van deze (tijdelijke) rust met een oliebol is dan sowieso wel een goed idee!