01-04-2023, 08:12 PM
Wat is de sleutel tot succes in dit spel? Eerlijk zijn zoals onze journalist opriep, of liegen en bedriegen? De Jacht op de wolven is nu echt geopend. Voor de tweede keer deze ronde gaan de burgers vreugdevol de avond in. Roxan heeft het knap gespeeld, maar viel door de mand. Een enkeling voelde in het opmerkingenveld nog de behoefte om te melden dat hij/zij/hen het niet kan geloven als Roxan een weerwolf is, maar toch is het zo. Thias heeft de taak van vuurmeester overgenomen van Tom en is begonnen met een kerstboom offeren die hij nog in zijn huisje had staan.
Vandaag helaas geen bijdrage van onze lokale verslaggever, maar er is al wel genoeg om over te praten als ik de belgeschiedenissen en appjesregens die ik langs zie komen moet geloven. Tijd om alle theorieën aan elkaar te Koppelen en ook de laatste weerwolf/weerwolven te ontmaskeren.
Er wordt hard gewerkt in het dorp. Zo hard dat een enkeling er niet aan toe is gekomen om te stemmen en zo automatisch blanco stemt. De stemmen van vandaag:
Vandaag helaas geen bijdrage van onze lokale verslaggever, maar er is al wel genoeg om over te praten als ik de belgeschiedenissen en appjesregens die ik langs zie komen moet geloven. Tijd om alle theorieën aan elkaar te Koppelen en ook de laatste weerwolf/weerwolven te ontmaskeren.
Er wordt hard gewerkt in het dorp. Zo hard dat een enkeling er niet aan toe is gekomen om te stemmen en zo automatisch blanco stemt. De stemmen van vandaag: