![]() |
|
Dag 2 (28 december) - Printable Version +- Weerwolven van Hedera (https://weerwolven.scoutinghedera.nl) +-- Forum: Weerwolven (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Avondberichten (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=4) +--- Thread: Dag 2 (28 december) (/showthread.php?tid=8) |
Dag 2 (28 december) - Spelleiding - 12-28-2022 Wat een opwindende dag zo op de woensdag. Burgemeesters die bedreigt zijn, hele theorieën worden gesmeden en hier en er wordt veel geroddeld in de achtertuinen. Nu Daphne haar burgemeesterschap veilig de nacht heeft overleefd durven we de posters op te ruimen. Het huis is weer netjes opgeknapt en lijkt er net alsof er nergens iets aan de hand is. Maar dorpelingen weten beter en we smaden met z’n alle naar wraak op de wolf of wolven die deze ravage hebben aangericht. We starten met z’n alle een stemming en de hoogst gestemde, die gaat er aan! En inmiddels zijn we daar aangekomen, de stemmen zijn geteld en de uitkomst is duidelijk. Het is het meisje dat bekend staat om lakens met andere te delen. Helaas maar waar, Lotte ons gezelschapsinwoner is beland op de brandstapel. Terwijl menig inwoner haar toch echt kende van de avondjes, is ze hier toch beland. Misschien was het wel beter, zo heb ik horen zeggen dat ze wel eens wat meer meenam dan je maagdelijkheid. Maar goed, geen wolf minder. Dus we zijn in ieder geval geen stap dichter bij de oplossing wie nu onze burgemeester Daphne heeft aangevallen. Het is toch ondenkbaar dat niemand iets heeft geZien of gehoord. We moeten extra opletten, onze snuit tussen bondjes steken en zien of wat mensen zeggen ook echt waar is. Want misschien zit er wel een vacht tussen ons midden. Tot slot, word onze achtergrond pagina nog gevuld met ons nieuwste redactioneel lid, de Journalist. Die graag anoniem wil blijven, voordat hij/zij de mond wordt gesnoerd. Hier de laatste nieuwtjes van jullie eigen verslaggever achter de schermen. Ons Wakkerdam is volgestroomd met nieuwe inwoners...blijkbaar heeft het promoten in de omliggende dorpen toch geholpen. Alles valt een beetje op te fluffen....dan worden zelfs woeste weerwolven fluffy & cute. "It's so fluffy I gonna die" Jullie begrijpen dat mijn journalisten hart gaat kloppen van al die nieuwe mensen in het dorp. Die nieuwe burgermeester bijvoorbeeld. "Balen van staal" wordt er gezegd. Daar moest ik het fijne van weten. En weet je wat nou blijkt, ze is wel heel vaak bij de hoefsmid te vinden. Die schijnt het beste staal van de omgeving te hebben. Maar de burgermeester heeft niet eens een paard. Dus wat brengt de burgermeester steeds bij die smid? Ik voel hier een vleugje romantiek aankomen, cupido heeft ons vast een bezoek gebracht vannacht. Het was de oplettende burger al wel opgevallen dat er ook iets gaande is met Marijke en Tom. Dit is vannacht niet bij alleen whiskey in de taverne gebleven. Die Marijke schijnt het er niet bij een te houden en sluipt iedere ochtend weg uit een ander huisje. Uw top reporter van het wakkere dam wens jullie een goede avond en een levendige nacht!! RE: Dag 2 (28 december) - Linda - 12-28-2022 Op Fluffen… het blijft een goed woord haha Zaten we toch helemaal fout bij Lotte, dat is flink balen! De gene die wat warmte in de nacht kwam brengen bij onze burgers is er helaas niet meer ![]() En een nieuwe journalisten rol! Dat kan goed van pas komen om meer te weten te komen over wie zich waar mee bezig houdt! RE: Dag 2 (28 december) - Liesbeth - 12-28-2022 Tja eensgezind, maar geen wolf te pakken, dat moet beter kunnen! Ogen en oren goed open houden vannacht en de deuren en ramen goed dicht! RE: Dag 2 (28 december) - Monique - 12-28-2022 Jeetje wat een dag zeg. Idd vele theorieën komen voorbij en welke zijn te geloven en welke niet. Helaas hadden we t mis met Lotte en moeten we idd haar warmte missen. Ook fijn dat we nu een journalist in ons dorp hebben, zo blijven we goed op de hoogte. RE: Dag 2 (28 december) - Jeroen - 12-28-2022 Oef, wat een pijnlijke misser! Sorry Lotte, wij zullen jouw warmte missen hier in Wakkerdam. Laten we met z'n allen even wat beter opletten en scherp blijven, wie weet hebben we volgende keer wel een weerwolf te pakken! Ik ben ook wel benieuwd naar wat de journalist te weten komt en wat diegene met ons wilt delen. Ik duik nu maar eens mijn bedje in, welterusten en een veilige nacht gewenst. RE: Dag 2 (28 december) - Marijke - 12-28-2022 Ja ... vet K*T dat er een burger is gesneuveld... En zoveel stemmen? Daar kan niemand tegen op.. ![]() Wie heeft er zin in een karaoke avond? Ik kies het liedje..... ♫ ♪ '' Tequila '' ... ♪ ♫ RE: Dag 2 (28 december) - Luuk - 12-29-2022 rust zacht lotte, we zullen je missen! Hoop dat iedereen deuren goed op slot heeft, ik in elk geval wel! ik vertrouw op jullie oren dat jullie iets horen vannacht, ik ben met me dove kop een beetje nutteloos vrees ik... Maar des te meer kans hebben we om een weerwolf te pakken morgen!! RE: Dag 2 (28 december) - Spelleiding - 12-29-2022 De krant is aan het drukken |