Weerwolven van Hedera
Dag 10 (6 januari) - Printable Version

+- Weerwolven van Hedera (https://weerwolven.scoutinghedera.nl)
+-- Forum: Weerwolven (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Ochtendberichten (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Thread: Dag 10 (6 januari) (/showthread.php?tid=26)

Dag 10 (6 januari) - Spelleiding - 01-06-2023

Lieve bewoners,

Het was geen rustige avond afgelopen nacht. Naast het standaard gehuil hoorde we een harde knal!
Was het vuurwerk? Nee, iedereen was hier snel uit wat het was. Het was een knal van onze jager Rachel! Nu weet menig inwoner dat ze wel een voorliefde had voor jagen, maar in de avond? Dat is nieuw.
Na het controleren van haar huis zien we niet alleen Rachel, maar ook Marissa hier achtergebleven is.
Marissa in volle vacht, neergeschoten door de jager. Het kan toch niet waar zijn. Toch een wolf meegenomen deze avond, bedankt Marissa!
Nu we met z’n alle in de slaapkamer bewonderen hoe Rachel en Marissa ten einde zijn gekomen gaat Marijke rennen naar het raam.
“Als Marissa niet meer leeft, dan wil ik ook niet verder” en sprint het raam uit. Ze waren stiekem, of inmiddels minder stiekem, super verliefd op elkaar.
Ze was al bestempeld tot de dorpsgek toen ze van de week op de brandstapel gegooid moest worden. Het idee al dat we zo’n gestoord iemand op de brandstapel zouden gooien is ongehoord. Maar nu springt ze zelf, wat een toewijding aan hen relatie.

Maar Rachel is opgepeuzeld dat betekent dat er nog meer wolven zijn!
Wie o wie heeft Rachel niet meegenomen in haar laatste momenten van leven.
Stem het hier!

https://forms.gle/X8mAj2XG3Uxm72hp8

RE: Dag 10 (6 januari) - Rachel - 01-06-2023

Ik ging eruit met een goeie knal! Mijn lieve dorpsbewoners pak de overige wolf/wolven geen idee hoeveel er nog in ons dorp wonen. Ik kijk vanuit de hemel mee.

RE: Dag 10 (6 januari) - Linda - 01-06-2023

Ach Rach wat een verlies Sad
Maar gelukkig heb je een wolf mee je dood ingenomen!
Op naar de laatste wolf!

RE: Dag 10 (6 januari) - Marijke - 01-06-2023

Wat een 'dRAAMa'.. Wat een verdriet! Lieve buren, ik zal het van bovenaf in de gaten blijven houden. Pak die andere wolf(ven)!

RE: Dag 10 (6 januari) - Jort - 01-06-2023

Wat is dit verdrietig wakker worden.. Onze gewaardeerde jager en de dorpsgek niet meer in leven. Het was twee voor de prijs van één.. een klein lichtpuntje dat er alsnog een wolf mee is.

Marissa, goed gespeeld! Ik zeg je eerlijk dat ik de eerste 2 dagen wel het sterke vermoeden had dat je goed was, maar dat alleen niet zeker wist. Daarna had ik er toch minder vertrouwen in, want ergens moest nog wel een wolf schuilen..

Ik wil graag met jullie mededelen dat onze burgemeester gisteren nog de twee wolven van deze nacht heeft verdedigd. Met als argumenten 'Lilian is zo weinig aanwezig op het dorpsplein, die kan nooit slecht zijn' en 'ik vertrouw Marissa 100%'. Het lijkt erop dat deze burgemeester, deze Cupido, niet meer alles op een rijtje heeft..

Ook schuilt er in onze, eerst zo geliefde, burger Jeroen misschien nog wel een klein bontvachtje.. Zeker weten doen we dat niet, maar gevaarlijk is het wel.

Voor de rest mag onze gokker lekker blijven gokken, de beschermengel lekker blijven beschermengelen, de valse engel lekker blijven valsen, de journalist blijven journalisten, het dienstmeisje blijven dienen... En ikzelf zal goed blijven opletten.

Het wordt weer een dag vandaag, maar we gaan zien wat voor een..

RE: Dag 10 (6 januari) - Linda - 01-06-2023

Jaaaa!! Wat hebben we een goed team burgers, ik zie de overwinning al in de verte!

RE: Dag 10 (6 januari) - Hilde - 01-06-2023

Raaach...wat jammer. Maar moet zeggen, je hebt je hobby wel lekker kunnen uitvoeren vannacht. Helaas koste het je je leven. Maar ben blij dat je die wolf mee de dood in hebt genomen.

Jort, wat ben je lekker open. Daar speelt veel vertrouwen uit!! Gelukkig dat deze journalist zoveel betrouwbare bronnen heeft gevonden ;-)
Maar burgermeester...wat doet u nu?? Beetje overlopen naar de wolven. Was de verleiding van het bont te groot?? Niet helemaal op een rijtje idd Jort...typisch gevalletje van bontkoorts denk ik. Lijkt me dat we daar wat aan moeten doen!!

En ja....besmettingen kunnen we niet hebben in ons dorp. Ook maar de brandstapel op dan? Of kunnen we iedereen die besmet is misschien gewoon verbannen uit het dorp?? Het is tijd voor rigoureuze maatregelen (duivelspoppetje)

RE: Dag 10 (6 januari) - Jort - 01-06-2023

Jaa het lijkt erop dat ze toch geen kaboutertjes waren samen, maar als welpjes zijn opgegroeid.. Kleine meisjes worden groot, trots!

Nieuwe verkiezingen vanavond? Mijn poster staat nog! Hij hangt nog op wat verloren palen in dit dorp, zoek maar rond. 

Vanavond vieren we feest! Het eerste rondje is op mij!

RE: Dag 10 (6 januari) - Marissa - 01-06-2023

Zo dacht dat het de kater was waar ik last van had vanochtend...
Had ik dat even fout. Veel plezier nog met jullie spel lieve wolfjesss??

RE: Dag 10 (6 januari) - Jeroen - 01-06-2023

Wow! Bizarre ochtend, onze jager en dorpsgek zijn er niet meer. Wel weer gaaf dat Rachel toch nog een weerwolf mee de dood in heeft kunnen nemen.