Weerwolven van Hedera
Dag 9 (5 januari) - Printable Version

+- Weerwolven van Hedera (https://weerwolven.scoutinghedera.nl)
+-- Forum: Weerwolven (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Avondberichten (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Thread: Dag 9 (5 januari) (/showthread.php?tid=25)

Dag 9 (5 januari) - Spelleiding - 01-05-2023

Goedenavond Wakkerdam

Vandaag was een rustig dagje. 
Nu we een wolf minder zijn en zij geen kans maakte op Linda is de gemoedstand helemaal oke!

En dan komt daarbij ook nog het volgende nieuws,
ondanks het dorp perfect in 2en is verdeeld: Jeroen stemmers en Niet Jeroen stemmers is het toch echt geworden...
met 83,3% Lilian! Haar mooie bondkraag van wolvenvacht staat goed in de burgemeester suite.
Over burgemeester gesproken, is zij functie elders of is ze nog vollop bezig met het dorp verenigen en ondervragen.
Momenteel lijkt het er op dat ze als enige nog over is als niet Jeroen stemmer, dus als verenigen haar doel is, gaat er iets mis
zoals gewoonlijk onze stemmen:

En nogal ongewoonlijk maar nog altijd; de meest gevraagde journalistenrubriek

Gelukkig....dat scheelde weer een haartje. Wat is jullie verslaggever van achter de schermen blij dat iedereen er nog is. Het zou toch zonde zijn als niemand meer mijn geweldige verhaaltjes kon lezen. Hoewel misschien kan er vanuit de hemel wel lekker meegelezen worden.
Jaaaa jullie hebben mij gister even moeten missen. Ik dacht even 'ik knijp er tussenuit' daar in die hemel wordt het veels te gezellig. Blijkbaar is dat the place 2 be op het moment!!
Maar vandaag weer ben ik er weer!! Twee wolven te pakken en dan ook nog de opperwolf. Wat natuurlijk wel betekent dat er ook wolven bij zullen zijn gekomen....zeker die tweede nacht!! Helaas (voor de wolven dan,hmmm hoewel zo'n bontjas me misschien best leuk gestaan had bedenk ik me nu...) hebben ze ook al 2 keer alleen een lekkere bewaker kunnen oppeuzelen.
Het dorp slinkt....2 wolven te pakken...maar hoeveel zijn er nog over. Houden zich er nog 2 schuil? De besmettingscijfers lijken overigens alweer te dalen. Maar nies nog vooral vrolijk in het rond en kuch iedereen de tent uit!! Vooral die wolven natuurlijk.
Dikke knuffel en tot de volgende editie van de Wakkere Dam!! Laten we de rouwadvertentie morgen ook maar weer even overslaan. 
Toedels!!

RE: Dag 9 (5 januari) - Daphne - 01-05-2023

Sorry jongens, mijn vertrouwen in lilian was misplaatst. Hopelijk stem ik morgen beter...

RE: Dag 9 (5 januari) - Rachel - 01-05-2023

Dit wolfje is lang onder de radar gebleven..... misschien daardoor wel heel verdacht? Hoeveel van die vervelende beesten wonen er nog in het dorp?

RE: Dag 9 (5 januari) - Jort - 01-05-2023

Vanavond weer feest! Nog een wolf op de brandstapel! De overige wolf(/wolven??) zullen het warm krijgen...

RE: Dag 9 (5 januari) - Linda - 01-05-2023

De drankjes en bitterballen staan al klaar voor ons feestje burgers!
Wat zijn we lekker bezig!

RE: Dag 9 (5 januari) - Thias - 01-05-2023

Nog eentje te gaan zo denk ik?

RE: Dag 9 (5 januari) - Marissa - 01-05-2023

Zo dan weet je even dat je je vertrouwen in de verkeerde persoon heb gezet.
Daar leren we weer van. Had ook eigenlijk verwacht dat dit de laatste was.
Maar we zijn op de goede weg!!!

RE: Dag 9 (5 januari) - Jeroen - 01-05-2023

Woehoe, nog eentje minder!
Gooi de tap maar los, dit is weer een feestje waard!

RE: Dag 9 (5 januari) - Marijke - 01-05-2023

yeaahhh! Smile

RE: Dag 9 (5 januari) - Mijntje - 01-05-2023

Binnenkort zullen we de hele nacht door kunnen vieren zonder om te hoeven kijken, ik kan niet wachten!!