![]() |
|
Dag 8 (4 januari) - Printable Version +- Weerwolven van Hedera (https://weerwolven.scoutinghedera.nl) +-- Forum: Weerwolven (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Ochtendberichten (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Thread: Dag 8 (4 januari) (/showthread.php?tid=22) |
Dag 8 (4 januari) - Spelleiding - 01-04-2023 Midden In De Winternacht Midden in deze winternacht, ging de hemel open.
Die ons heil der wereld bracht, antwoord op ons hopen
Elke vogel zingt zijn lied, Tom waarom zingt gij niet
Laat de citers slaan, blaast de fluiten aan
Laat de bel, laat de trom, laat de beltrom horen:
Tom is vannacht verslonden!
Vrede is er overdag, burgers komen samen
Bij het stemmen in het dorp, doen ze op verschillende namen.
Vele droomde over hem, maar zijn valse engelen taak is hierbij tot zijn einde gekomen. Stemmen kan zoals gewoonlijk hier: https://forms.gle/5jjSC29hEpxbNGeh8 RE: Dag 8 (4 januari) - Linda - 01-04-2023 Nou, het wordt wel een beetje druk in de hemel ![]() Moge je ziel vrede vinden Tom
RE: Dag 8 (4 januari) - Marissa - 01-04-2023 Ohw jeetje dit is wel heel stom om te horen! Gisteravond in de taverne kon onze lieve Tom mij met zekerheid vertellen dat één van onze wakkerdammers een wolf zou zijn. Is het toeval dat hij na die zekerheid en die uitspraken vermoord wordt. Ik denk het niet! Tom ik zal vanavond een drankje op je drinken en een kaarsje voor je branden! RE: Dag 8 (4 januari) - Jeroen - 01-04-2023 Nou Tom, jouw aardse taak zit er helaas al weer op, moge jij daarboven met open armen ontvangen worden. Ik ben niet van de kerk of een ander geloof, maar voor jou zal ik eens de kerk binnen stappen om een kaarsje aan te steken en een gebedje te doen. Nu wil ik echt keiharde wraak, die wolven moeten eraan! RE: Dag 8 (4 januari) - Linda - 01-04-2023 Pas je op Jeroen, dat je niet in brand vliegt als je de kerk binnenstapt later vandaag? Het zou zonde zijn dat we zo'n gewaardeerde burger moeten missen door een kerkelijk foutje. RE: Dag 8 (4 januari) - Jort - 01-04-2023 Het lijkt erop dat de wolven het op de engelen gemunt hebben.. Na Rebecca nu ook Tom die eraan moest geloven. Ook voor jou brand ik natuurlijk een kaarsje Tom. Rust zacht. Volgens de rumoeren waren er drie engelen in het spel, laten we hopen dat de derde engel het redt vannacht. Voor die tijd staat ons nog een andere taak te wachten.. Ik zal het hout voor het vuur vanavond alvast gaan halen in het bos.. RE: Dag 8 (4 januari) - Jeroen - 01-04-2023 (01-04-2023, 11:05 AM)Linda Wrote: Pas je op Jeroen, dat je niet in brand vliegt als je de kerk binnenstapt later vandaag? Hahaha, nee hoor, ik zal zeker niet in de brand vliegen doordat ik een gebedshuis binnenstap, ik ben alleen niet gelovig, that's all... Ik denk maar zo, een gebedje kan vast geen kwaad, baat het niet, schaadt het niet. RE: Dag 8 (4 januari) - Linda - 01-04-2023 Alle hulp is welkom Jeroen, dus bid maar flink voor ons! RE: Dag 8 (4 januari) - Hilde - 01-04-2023 Jaa Marissa daar kan je weleens gelijk in hebben. Zijn verdenkingen zijn Tom duur komen te staan. Het is wel fijn om te horen dat er waarschijnlijk 3 engelen in het spel zijn!! Maar het is inmiddels wel duidelijk dat die wolven niet van engelen houden. Toch wordt er nog een hoop gedroomd vannacht, dat zou toch niet moeten kunnen?? RE: Dag 8 (4 januari) - Lilian - 01-04-2023 Lieve dorpelingen ik weet ondertussen niet meer wat er hier gebeurt, eerst stemt de meerderheid op Marijke.... God zegene jouw Marijke dat je nog onder ons bent!!! Maar vervolgens wordt ik wakker en lees ik dat er weer een engel onder ons verdwenen is. Pffff ik hoop dat het gerucht van de derde Engel waar is, want zo slaap ik echt niet meer lekker... RE: Dag 8 (4 januari) - Roxan - 01-04-2023 Helaas Tom, slaap mattie, ik ga je missen. De actie van gister kun je beschouwen als slim, maar geen wolf eruit en stemrecht voor Marijke verloren. Zonde. Zit daar een gerekruteerde wolf aan de touwtjes te trekken? RE: Dag 8 (4 januari) - Rachel - 01-04-2023 Onee hé een engel is gestorven. Rust in vrede Tom. Burgers laten wij vanavond een wolf eruit stemmen. RE: Dag 8 (4 januari) - Marijke - 01-04-2023 Heel sTom... |