Weerwolven van Hedera
Dag 6 (2 januari) - Printable Version

+- Weerwolven van Hedera (https://weerwolven.scoutinghedera.nl)
+-- Forum: Weerwolven (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Avondberichten (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Thread: Dag 6 (2 januari) (/showthread.php?tid=19)

Dag 6 (2 januari) - Spelleiding - 01-02-2023

Goedenavond Burgers, en een iets minder goede avond Weerwolven Wink

De weerwolven zijn lang onder de radar gebleven, maar het treurige snuitje van Gitta vanmorgen is voor velen niet onopgemerkt gebleven. Teleurgesteld door de mislukte actie afgelopen nacht? Iemand anders nog iets Geks opgemerkt?

Een aantal dorpsgenoten hebben de memo gemist en stemmen op iemand anders dan Gitta. Bedenk zelf maar een mooie theorie waar dat door kan komen.

Hoe dan ook, weerwolf Gitta wordt vandaag gelyncht en zo is het dorp een klein beetje veiliger!

Onze verslaggever uit het dorp vraagt om transparantie, dus wij delen weer het stemgedrag van de dorpsbewoners:

Het verslag van de journalist:
Hallo allemaal, daar ben ik weer, jullie eigenste beste verslagever van achter de schermen. Twee januari, iedereen weet: de eerste dagen van een nieuw jaar en er is geen ontkomen aan: een goed voornemen. Goed nieuws voor ons allemaal: een goed voornemen dat op een traditionele dag als deze wordt gemaakt, heeft meer kans van slagen dan de huistuinkeuken-soort, zo schijnt. Oké oké, er zijn er dan nog weinig die het een vol kalenderjaar redden. Maar zes maanden gezonder leven is toch ook al winst, denken we dan maar blij. Want tja, gezonder leven en sporten staat met stip op nummer 1 van de voornemens. Net als stoppen met roken/drinken/vloeken. Nog beter zou natuurlijk zijn met zijn allen het voornemen om ons dorp te bevrijden van die weerwolven. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar mijn goede voornemen is: eerlijkheid!! Want ik moet jullie bekennen...ik haalde echt alles uit de kast en maakte soms slinkse plannetjes om meer informatie te krijgen over die verdomde weerwolven en jullie van sappige nieuwtjes te voorzien. Maar goed, zo'n plan is leuk, maar ben je dan een stuk wijzer??? Nope, 100 % zeker weet je nog niks met die cryptische omschrijvingen. En berichtgevingen blijken ook een stuk minder consequent te verspreiden dan ik bij mezelf dacht. Dus een andere boeg!! Ik ben volstrekt 100 % eerlijk tegen iedereen die ik spreek!! Zelfs over op wie ik ga stemmen en mijn verdenkingen van weerwolven. Dit kan mij weleens duur komen te staan, maar we nemen het risico maar, omwille van ons dorp!! (Lekker ook die dropjes wel ;-))
Een sierlijke zwaai en een vriendelijke groet en hopelijk tot morgen maar weer!! Stay strong!!!

RE: Dag 6 (2 januari) - Jeroen - 01-02-2023

Awesome, eindelijk een van die etters te pakken!
Lekker bezig mede burgers, zet dit door!
Maar burgemeester, waarom stemt u op Thias, terwijl het ondertussen toch wel duidelijk was dat er op Gitta gestemd moest worden? Gelukkig zo goed als unaniem gestemd vanavond.
Ik duik de taverne in om dit heugelijke feit te vieren met een lekker potje mede.

RE: Dag 6 (2 januari) - Linda - 01-02-2023

Yeaaaahhhh ein-de-lijk een wolf te pakken!
En nu scherp blijven burgers! Op naar de volgende!!

RE: Dag 6 (2 januari) - Gitta - 01-02-2023

Grrmmbblll..

Ps. Dank allemaal voor de gezelligheid en nog veel speelplezier x

RE: Dag 6 (2 januari) - Daphne - 01-02-2023

Wat fijn een weerwolf minder!! Hoeveel zouden er nu nog over zijn? In mijn drukte met werk gooide ik mijn stem op een wilde gok. Meer was het niet.

Liefs, jullie burgemeester <3

RE: Dag 6 (2 januari) - Hilde - 01-02-2023

Hoera!!! Een wolf te pakken. Daar word ik toch wel heel blij van...zeker na die aanval van vannacht. Ik slaap hierdoor vannacht toch iets rustiger geloof ik.

Gitta, goed gespeeld!! Was zeker gezellig :-)

RE: Dag 6 (2 januari) - Marissa - 01-02-2023

Woohoeee
Daar drink ik vanavond een wijntje op!
Sorry voor m'n tekort aan vertrouwen lieve spelleiding, er zitten dus wel wolven in het spel!
Hoeveel is nu alleen nog de vraag, en wie natuurlijk!
Ik heb voor de zekerheid een kleine gracht om m'n stulpje gebouwd, misschien dat dat wat wolven afschrikt vanacht.
Iemand nog wat krokodillen over die ik er in kan laten rondzwemmen?

RE: Dag 6 (2 januari) - Rachel - 01-02-2023

Yeahhh dit hebben wij de burgers toch is even goed voor elkaar! Deze burgers heeft alle goeie voornemens in acht genomen niet drinken/roken en sporten. Ik hoop op een rustig nachtje slaap.

Gitta lekker gedaan. Hopelijk krijg je snel gezelschap van je harige vrienden.

RE: Dag 6 (2 januari) - Jort - 01-02-2023

Dit maakt mn dag! Goed om eindelijk een wolf eruit te stemmen. Ook ik begon me af te vragen of er wel wolven waren!! Nu nog de vraag in wie de andere wolven schuilen.. Maar dat is een vraag voor morgen, welterusten wakkerdam!

RE: Dag 6 (2 januari) - Roxan - 01-02-2023

Hoera ?! Ein-de-lijk een weerwolf te pakken. Wat zijn we goed bezig! Ik hoop ook dat iedereen rustig slaapt en dat de weerwolven in een val trappen. Ik ben op zoek naar oplettendheid om mijn onderzoek te voltooien. Ik ga nu ook tevreden mijn bed opzoeken.

Be Safe allemaal en welterusten!

RE: Dag 6 (2 januari) - Marijke - 01-02-2023

Yeah! Ik had dit niet verwacht, maar fijn dat er eindelijk een wolf uit is!

Nou Marissa, misschien kunnen we aly-gaat-door wel boeken voor het buurtfeest... Snappie? XD

Maar wie oh wie is/ zijn de wolf in schaapskleren? Hopelijk verloopt de nacht rustig en gebeurden er geen Gekke dingen. Slaaplekker lieve buren