Weerwolven van Hedera
Dag 5 (31 december) - Printable Version

+- Weerwolven van Hedera (https://weerwolven.scoutinghedera.nl)
+-- Forum: Weerwolven (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Ochtendberichten (https://weerwolven.scoutinghedera.nl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Thread: Dag 5 (31 december) (/showthread.php?tid=16)

Dag 5 (31 december) - Spelleiding - 12-31-2022

Goedemorgen zonder zorgen.

Of ja, als je dood bent heb je ook geen zorgen meer toch, Monique? De wolven hebben haar te pakken gekregen. Deze oplettende burger heeft het nieuwe jaar net niet gered.

Wat moet er gebeuren in het dorp? Om daar over na te denken hebben jullie een dag extra de tijd! Aangezien iedereen de hele nacht op zal blijven verwachten we toch geen wolven te zien. Ook is het voor de spelleiders wel prettig om op 1 januari even uit te kunnen slapen. Dus jullie hebben tot 1 januari 20:00u on te stemmen.

We wensen jullie een heel fijn uiteinde en doe niets dat Rachel en Hilde ook niet zouden doen!

Stemmen kan via dit linkje https://forms.gle/LFmHhmRy4bP8wMKS9

RE: Dag 5 (31 december) - Rachel - 12-31-2022

Achnee hé weer een burger dood. Burgers we moeten in actie komen....... hopelijk doordat we langer de tijd hebben om te stemmen vangt iemand een glimp op van een wolf vanacht. Iedereen die buiten het dorp feest gaat vieren, alvast een gezond en gelukkig Nieuwjaar.

(12-31-2022, 09:13 AM)Rachel Wrote: Achnee hé weer een burger dood. Burgers we moeten in actie komen....... hopelijk doordat we langer de tijd hebben om te stemmen vangt iemand een glimp op van een wolf vanacht. Iedereen die buiten het dorp feest gaat vieren, alvast een gezond en gelukkig Nieuwjaar. 

En wat betreft doe geen dingen die Hilde en ik niet zouden doen....... wordt het hier een heel netjes buiten Wakkerdam feestje.

RE: Dag 5 (31 december) - Monique - 12-31-2022

Helaas heb ik jullie moeten verlaten.
Deze oplettende burger heeft haar bevindingen met jullie geprobeerd te delen, maar helaas stond ze er alleen voor en vonden de wolven haar te gevaarlijk worden. Ga de goede personen vertrouwen, werk samen en succes met het uitroeien van de wolven en wat dan ook nog meer. X

RE: Dag 5 (31 december) - Daphne - 12-31-2022

Laatste dag van het jaar alweer. Wat een ramp we zijn max en mo kwijt. Wel opvallend dat Mo 2x op Nancy stemde en ze er nu in de avond uitgehaald is...
De journalist is zeker creatief na de onbetrouwbare valse roddel van de eerste dag komt ze nu met een nieuw verhaal. Kunnen zombies dromen? Ik droom nog wel volop in de nacht. Mijn gevoel voor liefde is sinds ze eerste dag niet veranderd. Mijn hart klopt nogsteeds op dezelfde manier.

Hopelijk brengt het nieuwe jaar een hoop dode weerwolven.
Liefs, jullie burgemeester

RE: Dag 5 (31 december) - Marijke - 12-31-2022

Alle gekkigheid op een stokje! Ik had dit niet zien aankomen... Wat een gek dorp is dit toch! Laten we in het nieuwe jaar aub eindelijk eens wat weerwolven wegjagen. En dan hebben we het niet eens over al die andere gekke dingen, zoals lijken/ zombies/ aliens en teletubbies die ons kwaad kunnen doen. Ik blijf vanavond dicht bij mijn buren, hopelijk kan ik hun vertrouwen en gebeuren er geen gekke dingen. Rol goed het nieuwe jaar in en geniet met al je maten Smile

RE: Dag 5 (31 december) - Gitta - 12-31-2022

Ow nohh Mo!! Hoe moet dat nu verder als zelfs de oplettende burgers zo overvallen worden.. Met pijn in ons hart hebben we in 2022 afscheid moeten nemen van een aantal zeer lieve en gewaardeerde dorpsgenoten. Op naar 2023 waarin veiligheid, blijheid, liefde en geluk weer voorop staan. Hele fijne jaarwisseling allemaal xx

RE: Dag 5 (31 december) - Linda - 12-31-2022

Jeetje wat gaan we heftig 2022 uit, een groot verlies voor Lotte, Jaap, Liesbeth, Max & Monique.
Ieder stuk voor stuk zeer gewaardeerde burgers!

Het wordt tijd voor actie! We moeten nog scherper zijn en beter opletten!
Laten we hopen dat overmatig drankgebruik vanavond ons zicht niet gaan belemmeren. Blijf gefocust iedereen!

En laten we hopen dat 2023 een beter burger jaar wordt! Die weerwolven mogen niet van ons winnen!

RE: Dag 5 (31 december) - Hilde - 12-31-2022

Nou wat je zegt Gitta, ik hoop ook dat ze liefde en geluk overwinnen in 2023!! Er zijn al teveel slachtoffers gevallen. Sorry Mo, dat ik je te laat vertrouwde!! Fijn om te horen dat met jouw gevoel voor liefde niks is gebeurt sinds de eerste nacht burgermeester. Maar wat was er dan die eerste nacht? Heeft niet een engeltje maar cupido op je schouder gezeten die nacht?

Hele fijne jaarwisseling allemaal!! Laten we even alle zorgen vergeten en er een feestje van maken. Tot snel!!

RE: Dag 5 (31 december) - Jort - 12-31-2022

Oh nee, Mo opgegeten door de wolven?? En dat net nadat ik zag hoe goed ze aan het opletten was..
Waar gaat het heen in ons dorp.. Gelukkig kunnen we met iedereen die er nu nog is de overgang naar het nieuwe jaar vieren! De wolven zullen niet van de knallen houden denk ik. Ook het vreugdevuur is gisteren al ontstoken, dus morgen pas weer een brandstapel.

Het wordt tijd dat we wolven gaan ontmaskeren, inmiddels vallen de burgers met bosjes. 
Hopelijk kan onze burgemeester ons nog beschermen, de liefde die de sletten brachten lijkt weggevallen te zijn, maar Daphne zelf lijkt nog wel erg verliefd.
Alvast een fijne jaarwisseling allen! Pas goed op je ogen vanavond, ik hou ze veilig open van achter mijn vuurwerkbril!

RE: Dag 5 (31 december) - Jeroen - 12-31-2022

Nee, niet Mo ook al!
Hoe mooi zou het zijn om het nieuwe jaar te beginnen met de verbranding van een weerwolf...
Iedereen een gezond en een gelukkig nieuwjaar gewenst en tot snel weer!
Ik trek alvast een flesje open. Cheers!

RE: Dag 5 (31 december) - Lilian - 12-31-2022

NEE niet alweer.... Ik begin een beetje de hoop te verliezen. Straks veroveren de weerwolven echt ons nederige dorpje, ik moet er niet aan denken.

Ik hoop dat het nieuwe jaar ons geluk brengt. En we de rust kunnen wederkeren in Wakkerdam. Lieve buren ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen toe!!! Ik spreek jullie volgend jaar! Smile
x lil

RE: Dag 5 (31 december) - Thias - 12-31-2022

Toch wel gek ook dat er gisteren nog twee mensen op daphne hebben gestemd, hafden jullie even gemist dat de wolven de eerste avodn bij haar langs geweest waren?

RE: Dag 5 (31 december) - Mijntje - 12-31-2022

Ik weet het niet meer hoor. Hopelijk kunnen we die weerwolven in het nieuwjaar zo snel mogelijk weg werken. Ook vanavond houd ik mijn ogen open. Fijne oudejaarsavond dorpsgenoten!

RE: Dag 5 (31 december) - Linda - 01-01-2023

Happy new year Wakkerdammers!
Op naar een veilig en gezellig jaar!

RE: Dag 5 (31 december) - Roxan - 01-01-2023

Ohnee nu ook Mo…! Waarom lukt het ons niet om de juiste aan te wijzen?
Gisteren heb ik tijdens oud jaar stil gestaan bij alle mensen die ons zijn ontvallen en een kaarsje voor ze gebrand. Vervolgens een gebed gedaan in de hoop om antwoorden te krijgen.
Daarna mijn verdriet weg gedronken in de taverne en daar wat fijne dorpsgenoten kunnen spreken.
Onder andere is het stemgedrag besproken en ook mijn eigen stemgedrag moeten verantwoorden.

Ik vertrouw inderdaad niet helemaal op wat er de eerste nacht gebeurd is. Welke beschermengel zou een ander beschermen de eerste nacht terwijl je nog niets weet? Dan zou ik eerder mezelf veilig stellen in de hoop op meer info de volgende dag.

Zijn er nog andere mensen die tussen het feest gedruis opvallend heden hebben gezien?

Tot SloT wens ik iedereen een heel fijn en gelukkig nieuwjaar en de moed en kracht om met elkaar de weerwolven voorgoed te verdrijven!

RE: Dag 5 (31 december) - Spelleiding - 01-01-2023

De krant gaat de druk in